Aitame alustada ja kasvatada!
Projektijuhtimine
Asume teie projekti esindajaks (projekti agendiks), võtame enda kanda projektijuhi ülesanded. Oleme "tõlgiks" tellija-täitja-rahastaja vahel, organiseerime projektirühma tööd, ennetame "tulekahjud", koostame tülikad aruanded jne..
1 Miinimum: Aruandluse koostamine
-
Alusdokumentide kogumine-komplekteerimine, (vajadusel koostamine);
-
Väljamaksetaotluste ja maksejärgsete tabelite koostamine;
-
Seire- ja lõpparuannete koostamine.
2 Standard: Tehniline projektijuhtimine (dokumendid+ ajakava jälgimine)
-
Miinimumpakett +
-
Projekti juhtimise plaani (Management plan) koostamine;
-
Ajaplaani jälgimine;
-
Infovahetuse korraldamine (töökoosolekus, memod, jms);
-
Muudatused projektis;
-
Projekti lõpetamine ja tulemuste üle andmine.
-
Lõppanalüüsi koostamine.
3 Standard pluss. Tehniline ja sisuline projekti juhtimine
-
Standardpakett +
-
Eelarve seire
-
Hankesse spetsifikatsiooni koostamine;
-
Projektimeeskonna juhtimine ja kommunikatsioon;
-
Skoobi ja kvaliteedi kontroll;
NB! Pakettide sisu loetelud on näidised, iga teenused lepime kokku vastavalt tellija soovidele.
Idee teostatavuspäring SIIN