Aitame alustada ja kasvatada!

Projektijuhtimine

 

Asume teie projekti esindajaks (projekti agendiks), võtame enda kanda projektijuhi ülesanded. Oleme "tõlgiks" tellija-täitja-rahastaja vahel, organiseerime projektirühma tööd, ennetame "tulekahjud", koostame tülikad aruanded jne..

 

1 Miinimum: Aruandluse koostamine

  • Alusdokumentide kogumine-komplekteerimine, (vajadusel koostamine);

  • Väljamaksetaotluste ja maksejärgsete tabelite koostamine;

  • Seire- ja lõpparuannete koostamine.

 

 

2 Standard: Tehniline projektijuhtimine (dokumendid+ ajakava jälgimine) 

  • Miinimumpakett +

  • Projekti juhtimise plaani (Management plan) koostamine; 

  • Ajaplaani jälgimine;

  • Infovahetuse korraldamine (töökoosolekus, memod, jms);

  • Muudatused projektis;

  • Projekti lõpetamine ja tulemuste üle andmine.

  • Lõppanalüüsi koostamine.

 

 

3 Standard pluss. Tehniline ja sisuline projekti juhtimine

  • Standardpakett +

  • Eelarve seire

  • Hankesse spetsifikatsiooni koostamine; 

  • Projektimeeskonna juhtimine ja kommunikatsioon;

  • Skoobi ja kvaliteedi kontroll;

NB! Pakettide sisu loetelud on näidised, iga teenused lepime kokku vastavalt tellija soovidele.

 

Idee teostatavuspäring SIIN